Donostia Fashion Week

La Donostia Fashion Week va començar la seua marxa en 2013 com a punt de trobada per a professionals de la moda i amb l’objectiu d’impulsar el sector de la moda com a generador de riquesa i ocupació en la ciutat.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad visual y tipografía para Donostia Fashion Week. Acreditaciones

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Fase, estudio de diseño gráfico. Identidad corporativa para Donostia Fasion Week.

Per a un públic que té en els festivals de cinema i de jazz les dues propostes més icòniques de la ciutat, la identitat de la DFW per a aquesta primera cita havia de ser visualment cridanera i diferenciadora, però sense perdre l’elegància que la caracteritza.

La solució va passar per fonamentar la seua identitat en una tipografia a mesura de caràcter suggeridor i fins i tot provocatiu. Per a açò usem una combinació de formes sobre un disseny tipogràfic d’estil art-decó, expressió artística molt present en la ciutat. S’utilitza com a eix vertebrador i es combina amb una tipografia sense serifes. Amb la finalitat de contrarestar la seua particularitat, decidim usar una gamma de colors que li conferira un estil més sobri i elegant.