Black Tone by JMM

Després de més de cent anys d’experiència, la signatura de mobiliari d’oficina JMM es reinventa amb la col·lecció Black Tone. Les peces que la componen, sòbries i elegants, han sigut elaborades a partir d’equilibrats materials i volums, i com el seu propi nom indica, la foscor cromàtica és la protagonista. Amb l’objectiu de portar un xicotet avanç de la col·lecció a fires internacionals, necessitaven una peça gràfica de comunicació.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Fase, estudio de diseño gráfico. Brochure desplegable, Black Tone by JMM.

Tenint com a centre d’inspiració la sensació de clarobscur predominant en la col·lecció, plantegem un brochure desplegable en blanc i negre que emfatitza les formes i materials. La publicació té un format dual: quan està plegada es mostra com un xicotet llibre en el qual anar descobrint per fitxes les peces de la col·lecció, mentre que desplegada permet aprofundir en el detall dels dissenys, el seu concepte i els autors en conjunt.

Aspectes com un reticle ordenat i l’ús de tipografies de pal sec transmeten aqueixa sensació de sobrietat i elegància tan present en les peces. La impressió del desplegable es va fer sobre paper amb un to gris per a suavitzar el contrast amb les imatges i emfatitzar així la foscor.

Direcció d’art: Pablo Gironés